dilluns, 3 de febrer del 2014

EQUIP VETERÀ C.C.MONTORNÈS 2014

Avui diumenge ens em trobat tots els componen del C.C.Montornès per a fer la foto oficial de la temporada 2014 amb la nova vestimenta, em aprofitat per a fer una sortida tots plegats i un esmorzà de germanor i aixi aprofitar que en cara no tots ens coneixia'm personalment.

Crec que tenim aquest any un bon equip de veterans per puguer lluitar per la general d'equip, a nivell individual ja es mes complicat per que encara que algú dels components estigui mol be, entren altres factor com per exemple la feina o la salud que no sempre es pot entrenar lo que un voldria, per que no ens enganyem, es una categoria aquesta dels veterans molt difícil i no pots baixar la guàrdia en tot el any en cap moment, deixa'n a part els altres companys dels altres equips, que com ja se sap també van a totes o mes.

Desitjo a tots els meus company que lo principal es puguer practicar aquest esports gaudint de la competició lo màxim possible i que no tinguem cap caiguda duran tota temporada.

Vull agraí des de aquest blog a tota la junta del C.C. Montornès, patrocinadors, col·laboradors, i socis,  per el gran esforç que fan per que el equip de veterans que es el mes antic de Catalunya, estigui un any mes competint a la Xallenge de Veterans de Catalunya, també dir que no res mes tenen veterans, i han altres categories, com es Elits, Masters 30, etc.

Salud a tots i bona temporada 2014.



3 comentaris:

Francisco Calvillo Merino ha dit...

Buenos dias

Gracias a todos por confiar en el club ahora a disfrutar
Saludos
F.Calvillo

Anònim ha dit...

Si em doneu un mallot us omplo de petons.
Albert Pol

JOSEP CASADO ha dit...

Paco,
Este año sera un buen año para el equipo de veteranos, y como tu dices que podamos disfrutar.

Albert,
Jo no tel puc regalar el meu es talla M, però el peto m'he el pots donar igualment. Ja Ja....

Josep Casado